II ETAP – EGZAMIN PRAKTYCZNY Wielozadaniowy egzamin praktyczny ma charakter konkursowy i przeprowadzany jest z zastosowaniem systemu punktowego. Ocenie podlega każda część praktycznego egzaminu wstępnego. Nieprzystąpienie lub nieuzyskanie punktów z którejkolwiek części wielozadaniowego egzaminu wyklucza kandydata z dalszego postępowania kwalifikacyjnego. W zakres etapu II wchodzi realizacja zadań egzaminacyjnych, tzn. samodzielne wykonanie prac egzaminacyjnych zgodnie z wytycznymi i przesłanie dokumentacji swoich prac w określonym czasie. Etap II postępowania rekrutacyjnego składa się z 3 części (rysunek i malarstwo, projekt graficzny, zadanie z mediów). Część I: Rysunek i Malarstwo Egzamin polega na własnoręcznym stworzeniu 2 prac: - rysunku na zadany temat (technika: ołówek, węgiel, format: B2). - pracy malarskiej na zadany temat, (techniki malarskie, format: B2). Część II: Projekt graficzny Egzamin polega na własnoręcznym stworzeniu 2 prac z zakresu grafiki projektowej na zadany temat (format: B2). Ocenie podlega każda praca osobno. Część III: Zadanie z zakresu grafiki mediów. Egzamin polega na własnoręcznym stworzeniu jednej pracy na zadany temat w określonej technice np. fotografia, storyboard. Tematy zadań oraz szczegółowe wytyczne zostaną udostępnione kandydatom/kandydatkom na stronie internetowej www.asp.gda.pl w dziale Rekrutacja >Zadania egzaminacyjne Publikacja tematów zadań: 14.06.2024 r. godzina 15:00 – dostęp do 18.06.2024 r. godzina 20:00 TERMIN ORAZ WYMAGANIA DLA NADSYŁANEJ DOKUMENTACJI PRAC EGZAMINACYJNYCH: Dokumentację zrealizowanych prac egzaminacyjnych wraz z wymaganym oświadczeniem w formie elektronicznej należy wysłać do 18.06.2024 r. do godziny 20:00 korzystając z formularza online dostępnego pod poniższym linkiem: FORMULARZ ZADANIA – STUDIA STACJONARNE JEDNOLITE MAGISTERSKIE /link będzie aktywny w terminie określonym na wykonanie i przysłanie zadań/ Maksymalny rozmiar wszystkich plików, które wchodzą w skład dokumentacji zadań egzaminacyjnych – 50 MB. Nadesłanie niekompletnej lub/i niewłaściwie przygotowanej Dokumentacji dyskwalifikuje kandydata/kandydatkę z udziału w egzaminach wstępnych. Dokumentacja przesłana po przekroczeniu wyznaczonego terminu nie będzie podlegać ocenie (liczy się czas wpłynięcia plików na serwer uczelni). Prosimy nie czekać do ostatniej chwili z uwagi na możliwy długi czas przesyłania plików. Dokumentacja powinna zawierać: 1. Reprodukcje każdej pracy: rysunku, pracy malarskiej, prac projektowych należy przygotować w formacie jpg bezstratny, A4, 1984 x 2806 pix, 240 dpi) oraz każdy zatytułować: Nazwisko_Imię_Rysunek.jpg Nazwisko_Imię_Malarstwo.jpg Nazwisko_Imię_Projekt_1.jpg Nazwisko_Imię_Projekt_2.jpg Nazwisko_Imię_Grafika_Mediow.jpg (ostateczny format pliku może ulec zmianie – zostanie określony w opublikowanym zadaniu) 2. Skan lub zdjęcie własnoręcznie podpisanego Oświadczenia o samodzielnym wykonaniu prac egzaminacyjnych bez naruszenia dóbr osób trzecich (plik do pobrania). Wymagany plik w formacie pdf lub jpg. UWAGA: Dokumentacja zawierająca linki lub odnośniki do Dysku Google, WeTransfer, YouTube lub innej strony do przesyłania dużej ilości danych nie będzie podlegać ocenie. Prosimy nie wypełniać formularza kilkukrotnie, przy ocenie pod uwagę będzie brana zawartość tylko pierwszego formularza nadesłanego przez kandydata/kandydatkę. |