Rekrutacja 2025

EZD

Zapraszamy naszych pracowników, przyszłych użytkowników systemu EZD – Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją – do zapoznania się z bazą wiedzy na temat EZD systemu, który z pewnością ułatwiani nam wszystkim pracę, nie mniej system taki należy poznać. Temu właśnie będzie służy niniejsza zakładka do której odwiedzenia serdecznie Państwa zachęcamy.

Strona będzie na bieżąco uzupełniana, aktualizowana. Znaleźć będzie tu można zamieszczone w dokładnie opisanych zakładkach szczegółowe informacje na temat m.in. obiegu dokumentów w systemie EZD czy precyzyjną instrukcję logowania się do systemu EZD itp. Na bieżąco umieszczane będą komunikaty, informujące o kolejnych etapach.

Liczymy od Państwa jako użytkowników na uwagi i podpowiedzi w tym czy zamieszczone informacje są zrozumiałe, co można dodać, a co zmienić aby ułatwić korzystanie z systemu.

Co to jest EZD

Elektroniczne zarządzanie dokumentacją (EZD) – System EZD jest wspomagającym narzędziem do dokumentowania przebiegu załatwiania spraw oraz wykonywania czynności kancelaryjnych na Akademii. Jest to system teleinformatyczny do elektronicznego zarządzania dokumentacją, umożliwiający wykonywanie w nim czynności kancelaryjnych, dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw oraz gromadzenie i tworzenie dokumentów elektronicznych, czyli dokumentów w postaci pliku tekstowego, graficznego, muzycznego, filmowego lub mieszanego będącego wynikiem pracy z danym programem komputerowym, dający się zapisać, a następnie odczytać. Posiada cechy dokumentu, czyli potwierdza prawdziwość zaistnienia danego wydarzenia, okoliczności, zjawiska oraz cechy pliku. Może być więc dowodem w procedurach prawnych. EZD umożliwia również prowadzenie tzw. spisu spraw czy inaczej dziennika korespondencyjnego dla spraw, które ze względu na swoją właściwość zostały zastrzeżone do prowadzenia w formie tradycyjnej – czyli papierowej.

Koordynatorzy systemu EZD

Paweł Domański paweł.domanski@asp.gda.pl
Piotr Giziński piotr.gizinski@asp.gda.pl
Monika Piasecka monika.piasecka@asp.gda.pl
Marzena Świniarska marzena.swinarska@asp.gda.pl
Monika Zawisza monika.zawisza@asp.gda.pl

Zarządzenie nr 57/2024

Rektora Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku z dnia 1 lipca 2024 roku w sprawie powołania Koordynatorów czynności kancelaryjnych i Systemu EZD PUW w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku – przejdź do strony