Uchwały i zarządzenia Rektora
Zarządzenie Rektora nr 69/2022 z dnia 16.09.2022 w sprawie wprowadzenia procedury badania opinii studentów oraz kandydatów na studia i dyplomantów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
Zarządzenie nr 69/2022 – przejdź na stronę
Zarządzenie Rektora nr 71/2022 z dnia16.09.2022 w sprawie systemu Zarządzania Jakością
Kształcenia w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
Zarządzenie nr 71/2022 – przejdź na stronę
Zarządzenie Rektora nr 72/2022 z dnia16.09.2022 w sprawie monitorowania Systemu
Zarządzania Jakością Kształcenia w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
Zarządzenie nr 72/2022 – przejdź na stronę
Ustawy i rozporzadzeniaUstawa Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce –
przejdź na stronęRozporządzenie w sprawie studiów:
OBWIESZCZENIE MINISTRA EDUKACJI I NAUKI 1) z dnia 18 marca 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów –
przejdź na spotkanieProgramy studiów
Karty przedmiotów
Karty przedmiotów – dostępne w Katalogu ECTS po zalogowaniu się do systemu Akademus
Kierunkowe efekty uczenia się
Uchwała Rady Programowej
- pobierz (1,3 MB) pdf
Kierunkowe efekty uczenia się
Wydziałowy Zespół ds Jakości Kształcenia
- dr Dominik Włodarek – przewodniczący
- dr Eurydyka Kata, Prodziekan ds. kierunku Grafika
- mgr Eugenia Tynna, p.o. Kierownika Katedry Grafiki Projektowej
- dr Aleksandra Prusinowska, Kierownik Katedry Grafiki Artystycznej
- prof. ASP dr hab. Grzegorz Protasiuk, Kierownik Katedry Mediów
- mgr Joanna Czaplewska
- mgr Weronika Dziurdziewicz
- mgr Edyta Kowalewska-Chojnowska
Procedura hospitacji zajęć dydaktycznych
Procedura przeprowadzania hospitacji zajęć dydaktycznych na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku – pobierz (63 KB) docx
Załącznik 1 – indywidualny protokół hospitacji – pobierz (57 KB) docx
Załącznik 2 – zbiorczy protokół hospitacji (prodziekana ds. kierunku studiów, kierownika katedry lub kierownika zakładu) – pobierz (57 KB) docx
Załącznik 3 – sprawozdanie z przeprowadzenia hospitacji dla KdsJK – pobierz (56 KB) docx
Załącznik 4 – arkusz ewaluacji hospitowanych zajęć – pobierz (57 KB) docx
Załącznik 5 – indywidualny rejestr hospitacji pracownika – pobierz (56 KB) docx
Załącznik 6 – tabela podsumowania hospitacji w danym roku akademickim – pobierz (56 KB) docx
Sprawozdania
sprawozdania z prac zespołu za poprzednie lata będą dostępne po zalogowaniu