Rekrutacja 2025

Jakość kształcenia

Uchwały i zarządzenia Rektora

Zarządzenie Rektora nr 69/2022 z dnia 16.09.2022 w sprawie wprowadzenia procedury badania opinii studentów oraz kandydatów na studia i dyplomantów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
Zarządzenie nr 69/2022 – przejdź na stronę

Zarządzenie Rektora nr 71/2022 z dnia16.09.2022 w sprawie systemu Zarządzania Jakością
Kształcenia w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
Zarządzenie nr 71/2022 – przejdź na stronę

Zarządzenie Rektora nr 72/2022 z dnia16.09.2022 w sprawie monitorowania Systemu
Zarządzania Jakością Kształcenia w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.
Zarządzenie nr 72/2022 – przejdź na stronę

 

Ustawy i rozporzadzenia
Ustawa Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce – przejdź na stronę
Rozporządzenie w sprawie studiów:
OBWIESZCZENIE MINISTRA EDUKACJI I NAUKI 1) z dnia 18 marca 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów – przejdź na spotkanie

Programy studiów 

Karty przedmiotów

Karty przedmiotów – dostępne w Katalogu ECTS po zalogowaniu się do systemu Akademus 

Kierunkowe efekty uczenia się 

Uchwała Senatu  nr 4/2020 - https://bip.asp.gda.pl/uchwala/451/4-2020

Uchwała Rady Programowej 

- pobierz (1,3 MB) pdf 

Kierunkowe efekty uczenia się

Wydziałowy Zespół ds Jakości Kształcenia

  • dr Dominik Włodarek – przewodniczący
  • dr Eurydyka Kata, Prodziekan ds. kierunku Grafika
  • mgr Eugenia Tynna, p.o. Kierownika Katedry Grafiki Projektowej
  • dr Aleksandra Prusinowska, Kierownik Katedry Grafiki Artystycznej
  • prof. ASP dr hab. Grzegorz Protasiuk, Kierownik Katedry Mediów
  • mgr Joanna Czaplewska
  • mgr Weronika Dziurdziewicz
  • mgr Edyta Kowalewska-Chojnowska

Procedura hospitacji zajęć dydaktycznych

Procedura przeprowadzania hospitacji zajęć dydaktycznych na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku – pobierz (63 KB) docx

Załącznik 1 – indywidualny protokół hospitacji – pobierz (57 KB) docx
Załącznik 2 – zbiorczy protokół hospitacji (prodziekana ds. kierunku studiów, kierownika katedry lub kierownika zakładu) – pobierz (57 KB) docx
Załącznik 3 – sprawozdanie z przeprowadzenia hospitacji dla KdsJK – pobierz (56 KB) docx
Załącznik 4 – arkusz ewaluacji hospitowanych zajęć – pobierz (57 KB) docx
Załącznik 5 – indywidualny rejestr hospitacji pracownika – pobierz (56 KB) docx
Załącznik 6 – tabela podsumowania hospitacji w danym roku akademickim – pobierz (56 KB) docx

Sprawozdania

sprawozdania z prac zespołu za poprzednie lata będą dostępne po zalogowaniu 

sprawozdanie z hospitacji za rok 2021/2022, Grafika – pobierz (191 KB) pdf
sprawozdanie z ankiet za rok 2021/2022, Grafika – pobierz (444 KB) pdf
sprawozdanie z hospitacji za rok 2022/2023, Grafika – pobierz (370 KB) pdf
sprawozdanie z ankiet za rok 2022/2023, Grafika – pobierz (443 KB) pdf