Uchwały i zarządzenia Rektora
Zarządzenie Rektora nr 86/2019 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 67/2019 Rektora Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku z dnia 28 października 2019 r. w sprawie Uczelnianego Systemu Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
Zarządzenie 86/2019 – przejdź na stronęZarządzenie Rektora nr 87/2019 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 68/2019 Rektora z dnia 28 października 2019 r. w sprawie monitorowania Uczelnianego Systemu Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
Zarządzenia 87/2019 – przejdź na stronęZarządzenie Rektora nr 59/2021 w sprawie wprowadzenia Procedury badania opinii studentów oraz kandydatów na studia i dyplomantów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
Ustawy i rozporzadzenia
Ustawa Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce –
przejdź na stronęRozporządzenie w sprawie studiów:
OBWIESZCZENIE MINISTRA EDUKACJI I NAUKI 1) z dnia 18 marca 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów –
przejdź na spotkanieProgramy studiów
- przejdź na stronę
Karty przedmiotów – dostępne w Katalogu ECTS po zalogowaniu się do systemu Akademus
Kierunkowe efekty uczenia się
Uchwała nr 52/2019 – przejdź na stronę
Kierunkowe efekty uczenia się 2020/2021 – pobierz
Wydziałowy Zespół ds Jakości Kształcenia
prof. ASP dr hab. Anna Waligórska – Przewodniczący
prof. ASP dr hab. Aleksandra Jadczuk – Prodziekan ds. Kierunku Malarstwo
prof. dr hab. Jacek Kornacki – Kierownik Katedry Kształcenia Podstawowego
dr Daniel Cybulski – Kierownik Katedry Malarstwa
prof. ASP dr hab. Przemysław Łopaciński – Kierownik Katedry Rysunku
dr Filip Ignatowicz – Kierownik Katedry Specjalizacji Artystycznych
prof. dr hab. Maciej Świeszewski
prof. dr hab. Maria Targońska
Barbara Kuchnowska – przedstawiciel studentów
Procedura hospitacji zajęć dydaktycznych
Procedura przeprowadzania hospitacji zajęć dydaktycznych na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku – pobierz
Załącznik 1 – indywidualny protokół hospitacji – pobierz
Załącznik 2 – zbiorczy protokół hospitacji (przygotowywany przez Kierownika Katedry lub Kierownika Zakładu dla WZJK) – pobierz
Załącznik 3 – sprawozdanie z przeprowadzenia hospitacji dla KZDJK - pobierz
Załącznik 4 – arkusz ewaluacji hospitowanych zajęć – pobierz
Załącznik 5 – indywidualny rejestr hospitacji pracownika – pobierz