Rekrutacja 2021

Dlaczego warto studiować? Dni Otwarte 2021 Procedura przeniesienia z innej uczelni Procedura potwierdzenia efektów uczenia się

Harmonogram

Architektura Wnętrz I stopnia, studia stacjonarne

01.06.2021

Termin rozpoczęcia rejestracji w IRK

23.06.2021

Godzina: 15:00

Zakończenie Rejestracji w IRK

23.06.2021

Ostateczny termin dokonania opłaty

 

Instrukcje i pliki do pobrania:

1. Instrukcja przygotowania wielostronicowego pliku PDF – pobierz (431 KB) pdf

2. Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu prac zawartych w  teczce/portfolio – pobierz (13 KB) docx

3. Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu  zadań egzaminacyjnych – pobierz (15 KB) docx

4. Instrukcja użytkowania komunikatora – pobierz (130 KB) pdf

24 – 25.06.2021

I ETAP – EGZAMIN PRAKTYCZNY I PRZEGLĄD AUTORSKICH PRAC KANDYDATA

Egzamin ma na celu sprawdzenie predyspozycji kandydatów/kandydatek w kontekście wybranego kierunku studiów, odbędzie się w oparciu o nadesłane materiały.

W zakres egzaminu wchodzi wykonanie zadania egzaminacyjnego oraz przesłanie w formie elektronicznej, wymaganej dokumentacji zadania wraz z dodatkowymi, wybranymi przez kandydata/kandydatkę autorskimi pracami plastycznymi oraz wymaganymi dokumentami.

1. Zadanie egzaminacyjne

Temat zadania oraz szczegółowe wymagania zostaną udostępnione kandydatom/ kandydatkom na stronie internetowej  www.asp.gda.pl w dziale Rekrutacja >Zadania egzaminacyjne

 

Publikacja tematów zadań: 24.06.2021 godzina 09:00 (dostęp  do 25.06. 2021 godzina 12:00 )

2. Wybrane przez kandydata/kandydatkę autorskie prace plastyczne (rysunkowe, malarskie, fotograficzne, modele, rzeźby). Kandydat/kandydatka przedstawia dokumentację wybranych przez siebie prac, które powinny przede wszystkim odnosić się do wybranego kierunku studiów i dotyczyć architektury, wnętrz, mebli, pejzażu, relacji człowieka z otoczeniem. Ilość wybranych prac przez kandydata: od 5 do 10 prac. Prace muszą być podpisane nazwiskiem i imieniem w prawym dolnym narożniku arkusza.

 

TERMIN  I  WYMAGANIA  FORMALNE DLA  NADSYŁANEJ  DOKUMENTACJI

Termin nasyłania dokumentacji: 25.06.2021 do godziny 15:00

Dokumentację należy przesłać na adres: aw.1st.2021@asp.gda.pl

(po godzinie 15:00 przesłanie dokumentacji będzie niemożliwe, prosimy nie czekać do ostatniej chwili)

 

Wymagania formalne dokumentacji:

1. Wybrane przez kandydata/kandydatkę prace plastyczne oraz dokumentację zadania egzaminacyjnego należy przygotować jako  jeden wielostronicowy plik PDF (instrukcja przygotowania pliku PDF do pobrania).

Plik należy opatrzyć nazwą wg wzoru: Imię_Nazwisko_egzAW_1st.pdf   

Przykład: Jan_Kowalski_egzAW_1st.pdf

2. Do przesłanej dokumentacji należy dołączyć skan lub zdjęcie własnoręcznie podpisanego oświadczenia o samodzielnym wykonaniu prac egzaminacyjnych oraz przedstawionych prac plastycznych, bez naruszenia dóbr osób trzecich, (plik do pobrania).

3. Należy dołączyć potwierdzenie dokonania opłaty egzaminacyjnej.

Całą wymaganą dokumentację należy wysłać w jednej wiadomości e-mail jako jeden załącznik na adres:

aw.1st.2021@asp.gda.pl

Załącznik nie powinien  przekroczyć 25 MB.

Nadesłanie  niekompletnej dokumentacji dyskwalifikuje kandydata/kandydatkę z udziału w egzaminach wstępnych

UWAGA: Dokumentacja przesłana za pomocą odnośnika do Dysku Google, WeTransfer, YouTube lub innej strony do przesyłania dużej ilości danych nie będzie podlegać ocenie.

Dokumentacja przesłana po przekroczeniu wyznaczonego terminu nadesłania nie będzie podlegać ocenie.

Prosimy nie wysyłać wiadomości kilkukrotnie, przy ocenie pod uwagę będzie brana  zawartość tylko pierwszej  wiadomości  nadesłanej przez kandydata/kandydatkę.  

30.06.2021

Godzina: 15:00

OGŁOSZENIE WYNIKÓW I ETAPU godzina 15:00

Warunkiem przystąpienia do II etapu postępowania rekrutacyjnego online jest uzyskanie przez kandydata/kandydatkę wymaganego minimum punktowego dla I etapu.

Ogłoszenie listy osób, które zostały zakwalifikowane do II etapu egzaminu wstępnego.

Ogłoszenie harmonogramu rozmowy kwalifikacyjnej.

Miejsce: strona internetowa www.asp.gda.pl w dziale Rekrutacja > Wyniki

(Przesłanie na konta kandydatów/kandydatek informacji o godzinie przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej do godziny 17:00.)

Osoby zakwalifikowane do rozmowy kwalifikacyjnej są zobowiązane do sprawdzenia do godziny 18:00  czy otrzymały link do rozmowy. W przypadku gdy nie otrzymały e-maila, proszone są o kontakt z aw.1st.2021@asp.gda.pl za pomocą komunikatora w IRK do godziny  18:30. Powtórna wiadomość e-mail zostanie wysłana do godziny 19:30.

01 – 02.07.2021

II ETAP – ROZMOWA KWALIFIKACYJNA

Rozmowy kwalifikacyjne będą odbywały się od godz. 9:00 wg harmonogramu.

Rozmowa kwalifikacyjna dotyczyć będzie wybranych prac plastycznych oraz zadania wykonanego przez kandydata / kandydatkę w ramach egzaminu praktycznego (I etap). Rozmowa może również dotyczyć zainteresowań kandydata / kandydatki z obszaru kultury i sztuki. W trakcie rozmowy kandydat/kandydatka powinien mieć dostęp do oryginałów przesłanych prac plastycznych oraz odpowiedzi na zadanie egzaminacyjne.

Rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzana będzie przez Komisję w formie zdalnej poprzez aplikację Google Meet. Forma ta wymaga od kandydata/kandydatki dostępu do urządzenia umożliwiającego przeprowadzenie rozmowy audio-wizualnej oraz stabilnego łącza internetowego. W trakcie rozmowy powinno być możliwe sprawdzenie tożsamości kandydata/ kandydatki poprzez zdanie pytań w oparciu o dane osobowe wprowadzone do IRK.

Przewidywany czas rozmowy kwalifikacyjnej wynosi 20 min.

05.07.2021

godzina 15:00

OGŁOSZENIE WYNIKÓW II ETAPU   godzina 15:00

OGŁOSZENIE WYNIKÓW EGZAMIÓW

Warunkiem otrzymania pozytywnej oceny w procesie postępowania rekrutacyjnego online jest uzyskanie przez kandydata/kandydatkę wymaganego minimum punktowego z każdego etapu.

 Ogłoszenie listy osób, które zdały egzamin i zmieściły się w limicie przyjęć na I rok studiów.

Miejsce: strona internetowa www.asp.gda.pl w dziale Rekrutacja > Wyniki

06 – 12.07.2021

Składanie dokumentów

Oryginalne dokumenty należy przesłać kurierem bądź pocztą na poniższy adres – liczy się data dostarczenia przesyłki na Uczelnię, a nie data stempla pocztowego.

Oryginalne dokumenty można też dostarczyć od poniedziałku do piątku  w godz. 12.00 – 14.00

Adres: Wielka Zbrojownia, Targ Węglowy 6, Gdańsk 80-836

Dział Kształcenia, Biuro Rekrutacji, pok. 210

Uwaga! W przypadku dużej ilości kandydatów godzina ogłoszenia wyników może ulec zmianie. Przepraszamy za związane z tym utrudnienia

Na podstawie Uchwały nr 8/2021 Senatu Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku z dnia 28 kwietnia 2021 r. limit przyjęć na pierwszy rok studiów w roku akademickim 2021/2022 wynosi 23 osoby