I ETAP – EGZAMIN PRAKTYCZNY I PRZEGLĄD AUTORSKICH PRAC KANDYDATA Egzamin ma na celu sprawdzenie predyspozycji kandydatów/kandydatek do podjęcia studiów I stopnia w dziedzinie sztuki w zakresie architektury wnętrz. W zakres egzaminu wchodzi wykonanie zadania egzaminacyjnego oraz przesłanie w formie elektronicznej, wymaganej Dokumentacji zadania egzaminacyjnego wraz z dodatkowymi, wybranymi przez kandydata/kandydatkę autorskimi pracami plastycznymi oraz wymaganymi dokumentami. Ocenie punktowej podlegają wszystkie elementy egzaminu. 1. Zadanie egzaminacyjne Temat zadania oraz szczegółowe wymagania zostaną udostępnione kandydatom/ kandydatkom na stronie internetowej www.asp.gda.pl w dziale Rekrutacja >Architektura Wnętrz >Zadania egzaminacyjne Publikacja tematów zadań: 22.06.2023 godzina 10:00 (dostęp do 23.06.2023 godzina 15:00) 2. Wybrane przez kandydata/kandydatkę autorskie prace plastyczne (rysunkowe, malarskie, fotograficzne, modele, rzeźby). Kandydat/kandydatka przedstawia Dokumentację wybranych przez siebie prac, które powinny przede wszystkim odnosić się do wybranego kierunku studiów i dotyczyć architektury, wnętrz, mebli, pejzażu, relacji człowieka z otoczeniem. Ilość wybranych prac: od 5 do 10 prac. Prace muszą być podpisane nazwiskiem i imieniem w prawym dolnym narożniku arkusza. TERMIN I WYMAGANIA FORMALNE DLA NADSYŁANEJ DOKUMENTACJI Termin nadesłania dokumentacji: do 23.06.2023 do godziny 15:00 Dokumentację należy przesłać na adres mailowy: aw.1st.2023@asp.gda.pl Dokumentację należy wysłać w jednej wiadomości e-mail jako jeden załącznik podpisany imieniem i nazwiskiem. Wielkość załącznika z Dokumentacją nie może przekroczyć 25 MB. Dokumentacja podlega weryfikacji formalnej. Nadesłanie niekompletnej lub/i niewłaściwie przygotowanej Dokumentacji dyskwalifikuje kandydata/kandydatkę z udziału w egzaminach wstępnych. Dokumentacja przesłana po przekroczeniu wyznaczonego terminu nie będzie podlegać ocenie, prosimy nie czekać do ostatniej chwili z uwagi na możliwy długi czas przesyłania plików drogą internetową. Dokumentacja powinna zawierać: 1. Reprodukcje autorskich prac plastycznych wybranych przez kandydata/kandydatkę oraz dokumentację zadania egzaminacyjnego należy przygotować jako jeden wielostronicowy plik PDF (instrukcja przygotowania pliku PDF do pobrania wyżej). Plik należy opatrzyć nazwą wg wzoru: Imię_Nazwisko_egzAW_1st.pdf Przykład: Jan_Kowalski_egzAW_1st.pdf 2. Oświadczenie – skan lub zdjęcie własnoręcznie podpisanego oświadczenia o samodzielnym wykonaniu prac egzaminacyjnych oraz przedstawionych prac plastycznych, bez naruszenia dóbr osób trzecich, (plik do pobrania). 3. Potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej. UWAGA: Dokumentacja zawierająca linki lub odnośniki do Dysku Google, WeTransfer, YouTube lub innej strony do przesyłania dużej ilości danych nie będzie podlegać ocenie. Prosimy nie przesyłać dokumentacji kilkukrotnie, przy ocenie pod uwagę będzie brana zawartość tylko pierwszego maila nadesłanego przez kandydata/kandydatkę. |