Jeżeli chcesz umieścić informację na stronie internetowej:
- Przygotuj treść komunikatu, pamiętając o uwzględnieniu podstawowych informacji takich jak: tytuł, imię i nazwisko (twórcy/prelegenta/etc.), miejsce, adres, czas trwania, godziny otwarcia, godzina rozpoczęcia (wykładu/wernisażu/etc.). Mile widziany jest także krótki opis wydarzenia.
- Na stronie głównej Akademii w pierwszej kolejności publikowane są materiały dotyczące wydarzeń odbywających się w przestrzeniach na terenie Uczelni (tj. w Zbrojowni Sztuki, Dużej i Małej Auli, Patio ASP, Galerii Katedra, Galerii na Chlebnickiej), a także ważne osiągnięcia studentów, absolwentów i kadry dydaktycznej. Następnie istotne informacje związane bezpośrednio z funkcjonowaniem Uczelni oraz takie, których publikacja jest wymagana w związku z procedurami administracyjnymi.
Później wydarzenia zewnętrzne, w których uczestniczą zarówno dydaktycy, jak i studenci Akademii i informacje o wydarzeniach zewnętrznych objętych patronatem lub współorganizowanych przez ASP (logo ASP na materiałach graficznych). - Przygotuj grafikę w formacie .jpg lub .png
- Tekst oraz grafikę prześlij na adres redakcja@asp.gda.pl
- Informacja będzie opublikowana w ciągu 4 dni roboczych (w przypadku nagromadzenia materiału termin może się wydłużyć).
Jeżeli chcesz zamówić projekt graficzny:
- Napisz maila z informacją o wydarzeniu i wyślij na adres redakcja@asp.gda.pl, możesz też skonsultowć się z Biurem Promocji (pok. 102).
- Po uzyskaniu potwierdzenia, że studio graficzne zrealizuje projekt, prześlij w pliku MS Word niezbędne treści i materiały we wskazanym terminie.
- Realizacja.
Jeżeli chcesz zamówić pieczątkę:
- Prześlij treści, które powinny znaleźć się na pieczątce na adres redakcja@asp.gda.pl
- Realizacja.
- Odbierz zamówienie w Dziele Administracyjnym.
Jeżeli chcesz zamówić wizytówkę:
- Złóż wniosek w Akademusie, po uzyskaniu wszystkich akceptacji, napisz maila z treściami, które powinny znaleźć się na wizytówce oraz numerem wniosku zamówień publicznych i wyślij na adres redakcja@asp.gda.pl
- Studio graficzne zrealizuje projekt we wskazanym terminie.
- Odbierz wizytówki w Biurze Promocji (pokój 102).
Jeżeli chcesz zmienić tabliczkę przy drzwiach:
1. Pracownik, którego biuro/pracownia/gabinet itd. ma nieaktualne dane na tabliczce, powinien:
- Znaleźć odpowiedni dla swojego pokoju format (czy pojedyncze stanowisko czy nie, czy tłumaczenie jest konieczne). Plik należy uzupełniać/zmieniać w programie Microsoft Word lub w Dokumentach Google Docs, aby utrzymać właściwe formatowanie.
- dopasować właściwy dla swojej jednostki proporzec,
- uzupełnić dane
- wysłać do Działu Administracyjnego Wielkiej Zbrojowni: p. mgr Aleksandry Balcerowskiej-Woźniak, aleksandra.balcerowska-wozniak@asp.gda.pl
- TU DO POBRANIA: pobierz (3,6 MB) doc
3. Druk i montaż – tabliczki montują panowie techniczni, na zlecenie Działu Administracyjnego.
Jeżeli chcesz wypożyczyć sprzęt multimedialny (uwaga! sprzet do wykorzystania tylko na terenie Wielkiej Zbrojowni):
- Sprawdź dostępność sprzętu na stronie http://sprzet.planerasp.pl/
- Wypełnij stosowny formularz ze strony internetowej (wniosek o wypożyczenie sprzętu.pdf) Sprawdź czy wypełniłeś go poprawnie, konsultując się z Biurem Promocji (pok. 102) – pobierz (53,8 KB) pdf
- Uzyskaj akceptację Biura Promocji.
- Odbierz sprzęt w Ośrodku Informatycznym lub u Panów Technicznych oddając wniosek o wypożyczenie sprzętu.
- Jeśli chcesz przesunąć datę oddania sprzętu uzyskaj zgodę Biura Promocji.
- Zwróć sprzęt najpóźniej w ostatnim dniu jaki wpisałeś na wniosku, w przeciwnym razie sprzęt może zostać zdemontowany przez upoważnione do tego osoby.
- Przekaż informacje o zwrocie sprzętu do Działu Promocji.
- W ciągu 10 dni roboczych sprzęt zostanie sprawdzony pod kątem awarii lub uszkodzeń niemożliwych do stwierdzenia przy oględzinach stanu wizualnego.
Jak postępować z mediami w ASP w Gdańsku?
Jako instytucja państwowa chcemy i jesteśmy zobligowani do udzielania informacji na temat naszej działalności wszelkim zainteresowanym. Jednocześnie pragniemy, aby obecność ASP w mediach przyczyniała się do budowania spójnego wizerunku uczelni. W związku z tym przygotowaliśmy krótką instrukcję, która usprawni kontakty pracowników uczelni z dziennikarzami.
- pracownicy ASP – zarówno wykładowcy, jak i pracownicy administracji – mają swobodę w utrzymywaniu kontaktów z przedstawicielami mediów o ile dotyczy to pola ich zainteresowań i pracy zawodowej.
- sprawy przekraczające kompetencje danego pracownika powinny być przekazywane do Biura Promocji, które będzie koordynować dalsze działania.
- wszelkie kontakty z przedstawicielami mediów dotyczące uczelni, powinny być zgłaszane bezpośrednio do Biura Promocji. Należy podać datę, godzinę oraz cel
- wizyty, a także nazwę medium (stacji telewizyjnej, rozgłośni radiowej, gazety, czasopisma, portalu itd.). Umożliwi to śledzenie dalszych losów publikacji i podejmowanie niezbędnych działań.