II ETAP POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO SKŁADA SIĘ Z 2 CZĘŚCI II ETAP / CZĘŚĆ 1: ETAP WSTĘPNY, PRZESŁANIE DOKUMENTACJI ZAWIERAJĄCEJ PORTFOLIO WRAZ Z OŚWIADCZENIEM. Warunkiem przystąpienia kandydata/kandydatki do II Etapu/części 1 egzaminu jest przesłanie w określonym czasie Portfolio wraz z oświadczeniem w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza online znajdującego się pod podanym linkiem: FORMULARZ Termin nadsyłania: od 28.06.2023 od godz. 9.30 do 29.06.2023 do godziny 20.00 Wielkość wszystkich plików dołączonych do formularza nie może przekroczyć 500 MB. Przesłane Portfolio z oświadczeniem podlega weryfikacji formalnej. Nadesłanie niekompletnej lub/i niewłaściwie przygotowanej dokumentacji dyskwalifikuje kandydata/kandydatkę z udziału w rozmowie kwalifikacyjnej. Dokumentacja przesłana po przekroczeniu wyznaczonego terminu nie będzie podlegać ocenie, prosimy nie czekać do ostatniej chwili z uwagi na możliwy długi czas przesyłania plików drogą internetową. Wymagania dla dokumentacji (Portfolio i oświadczenie): 1. Portfolio – powinno zawierać prace z co najmniej trzech grup z wymienionych poniżej: - rysunek (min. 3 – maks. 10) - malarstwo (min. 3 – maks. 10) - fotografii (min. 3 – maks.10) - dokumentacja prac realizowanych w innych mediach, np. performance, instalacja, rzeźba (min. 3 – maks. 10) - video, animacja, video dokumentacja performance (razem do 5 minut materiału). Jeżeli na materiał video składają się osobne prace, powinny być załączone w osobnych plikach i w sumie nie przekraczać 5 min. (np. video 1 – 1 min, video 2 – 3 min, video 3 – 2 min.) i być podpisane według schematu przyjętego dla pozostałych prac. Przykładowy dobór prac w Portfolio: - fotografia 7 prac, rysunek 4 prace, dokumentacja 10 prac realizowanych w innych mediach - malarstwo 5 prac, rysunek 10 prac, dokumentacja prac wykonanych w innych mediach (rzeźba, instalacja itp.) – 3 prace - video – 1 plik, rysunek 4 prace, fotografia 4 prace - video – 3 pliki, fotografia – 3 prace, rysunek 3 prace, malarstwo 3 prace) Łącznie liczba prac w portfolio nie powinna być większa niż 30 i mniejsza niż 9. 2. Oświadczenie – skan lub zdjęcie własnoręcznie podpisanego oświadczenia o samodzielnym wykonaniu prac zawartych w Portfolio bez naruszenia dóbr osób trzecich (plik do pobrania). Wymagania formalne dotyczące Portfolio: 1. Portfolio ( z wyjątkiem video) należy przygotować jako wielostronicowy plik PDF, o rozmiarze max. 50 MB o nazwie: nazwisko_imię_PORTFOLIO np. Kowalski_Jan_PORTFOLIO (instrukcja przygotowania pliku PDFdo pobrania powyżej). Prosimy o podpisanie poszczególnych prac w portfolio wg wzoru: a. nazwisko i imię b. liczba porządkowa c. tytuł pracy d. rok powstania e. wymiary oryginału w cm (w przypadku prac fotograficznych, malarskich, rysunkowych i graficznych) f. technika wykonania (np.: Kowalski_Jan_01_Autoportret_2023_100x70_Rysunek) 2. Pliki video - max. 3 prace, których łączny rozmiar nie przekroczy 450 MB, a łączny czas nie przekracza 5 min. – należy dołączyć w następującym formacie: format kodowania H. 264, wskazane rozszerzenie pliku mp4 opisane: nazwisko_ imię_ tytuł pracy_rok powstania. W przypadku prac dłuższych niż 5 min., należy wybrać fragment. Pytania prosimy kierować na adres: intermedia.1st.2023@asp.gda.pl UWAGA: Portfolio z dokumentami zawierające odnośniki do Dysku Google, WeTransfer, YouTube lub innej strony do przesyłania dużej ilości danych nie będzie podlegać ocenie. Prosimy nie wysyłać formularza kilkukrotnie, przy ocenie pod uwagę będzie brana zawartość tylko pierwszego formularza nadesłanego przez kandydata/kandydatkę. |