II ETAP POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO SKŁADA SIĘ Z 2 CZĘŚCI CZĘŚĆ 1: ETAP WSTĘPNY, PRZESŁANIE DOKUMENTACJI ZAWIERAJĄCEJ PORTFOLIO WRAZ Z OŚWIADCZENIEM. Warunkiem przystąpienia osoby kandydującej do rozmowy kwalifikacyjnej jest przesłanie w określonym czasie portfolio wraz z oświadczeniem w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza online znajdującego się pod podanym linkiem Termin nadsyłania: od 23.06.2025 od godz. 13.30 do 24.06.2025 do godziny 20.00 (po godzinie 20.00 przesłanie dokumentacji będzie niemożliwe) Wielkość wszystkich plików dołączonych do formularza nie może przekroczyć 500 MB. Przesłane portfolio z oświadczeniem podlega weryfikacji formalnej. Nadesłanie niekompletnej lub/i niewłaściwie przygotowanej dokumentacji dyskwalifikuje osobę kandydującą z udziału w rozmowie kwalifikacyjnej. Dokumentacja przesłana po przekroczeniu wyznaczonego terminu nie będzie podlegać ocenie, prosimy nie czekać do ostatniej chwili z uwagi na możliwy długi czas przesyłania plików drogą internetową. Wymagania dla dokumentacji (portfolio i oświadczenie): 1. Portfolio (w formacie PDF) powinno zawierać dokumentację prac wykonanych w różnorodnych mediach i technikach: rysunek, malarstwo, kolaże, grafiki, fotografie, wiersze, obiekty 3D, dokumentacje działań performance, instalacji i rzeźb itp. Ilość prac w portfolio PDF - min. 9, maks. 30. Osoby kandydujące mają swobodę w wyborze technik, zależnie od swoich zainteresowań i możliwości.
Do portfolio w formacie PDF można dołączyć do trzech nagrań wideo, w formacie MP4, o łącznej długości do pięciu minut. Pozwala to na zaprezentowanie działań filmowych, dźwiękowych czy animacyjnych, a także wideo dokumentacji prac takich jak performance czy instalacje. Każda praca powinna być załączona jako osobny plik. (Tworząc portfolio, pamiętajcie, że nasz kierunek wspiera kreatywność. Doceniamy różnorodność waszych pasji i zainteresowań oraz bogactwo środków ekspresji.) 2. Oświadczenie – skan lub zdjęcie własnoręcznie podpisanego oświadczenia o samodzielnym wykonaniu prac zawartych w Portfolio bez naruszenia dóbr osób trzecich (plik do pobrania). Wymagania formalne dotyczące portfolio: 1. Portfolio ( z wyjątkiem wideo) należy przygotować jako wielostronicowy plik PDF, o rozmiarze max. 50 MB o nazwie: nazwisko_imię_PORTFOLIO np. Kowalska_Ewa_PORTFOLIO (instrukcja przygotowania pliku PDF do pobrania powyżej). Prosimy o podpisanie poszczególnych prac w portfolio wg wzoru: nazwisko_imię _ liczba porządkowa_ tytuł pracy_ rok powstania_ wymiary oryginału w cm (w przypadku prac fotograficznych, malarskich, rysunkowych i graficznych)_ technika wykonania (np.: Kowalski_Jan_01_Autoportret_2023_100x70_Rysunek) 2. Pliki video – max. 3 prace, których łączny rozmiar nie przekracza 450 MB, a łączny czas nie przekracza 5 min. – należy dołączyć w następującym formacie: format kodowania H. 264, wskazane rozszerzenie pliku mp4 opisane: nazwisko_ imię_ tytuł pracy_rok powstania. W przypadku prac dłuższych niż 5 min. należy wybrać fragment. Pytania prosimy kierować na adres: intermedia.1st.2025@asp.gda.pl UWAGA: Portfolio z dokumentami zawierające odnośniki do Dysku Google, WeTransfer, YouTube lub innej strony do przesyłania dużej ilości danych nie będzie podlegać ocenie. Prosimy nie wysyłać formularza kilkukrotnie, przy ocenie pod uwagę będzie brana zawartość tylko pierwszego formularza nadesłanego przez osobę kandydującą. |