I ETAP – PRZESŁANIE PORTFOLIO Obowiązkiem kandydata/kandydatki jest przesłanie portfolio z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem formularza znajdującym się pod linkiem: https://forms.gle/CtxwC2n7TV6WtNWg9 Formularz umożliwia ładowanie i przesyłanie plików bezpośrednio z komputera kandydata/ kandydatki. Aby wypełnić i wysłać formularz kandydat/kandydatka musi posiadać lub założyć konto mailowe w serwisie Gmail. Termin nadsyłania: Od 30.06.2022 od godziny 9.00 do 02.07.2022 do godziny 20.00 (po godzinie 20.00 przesłanie plików będzie niemożliwe, prosimy nie czekać do ostatniej chwili) Portfolio przesłane w formie elektronicznej powinno zawierać dokumentację realizacji artystyczno-projektowych lub/i dokumentację pracy licencjackiej zrealizowanej na studiach z zakresu sztuk pięknych/projektowych oraz wymagane dodatkowe dokumenty: 1. Statyczne pliki cyfrowe należy zamieścić w jednym wielostronicowym pliku PDF o rozmiarze max. 50MB o nazwie: nazwisko_imię_PORTFOLIO np. Kowalski_Jan_PORTFOLIO (instrukcja przygotowania pliku PDF do pobrania). Prosimy o podpisanie poszczególnych prac w portfolio wg schematu: • nazwisko i imię • liczba porządkowa• tytuł pracy • rok powstania • wymiary oryginału w cm • technika wykonania (np.:Kowalski_Jan_01_Autoportret_2022_100x70_Rysunek). 2. Można przesyłać pliki audio-wideo (max. 3 prace, których łączny rozmiar nie przekroczy 450 MB, a łączny czas nie przekroczy 5 min. W przypadku dłuższych prac należy wybrać fragment. Mogą to być filmy, utwory dźwiękowe lub animacje w następującym formacie: format kodowania video H. 264, wskazane rozszerzenie pliku mp4. Dźwięk z rozszerzeniem mp3. 3. Skan lub zdjęcie własnoręcznie podpisanego oświadczenia o samodzielnym wykonaniu praz zawartych w portfolio bez naruszenia dóbr osób trzecich, (plik do pobrania). 4. Potwierdzenia dokonania opłaty egzaminacyjnej. Całość portfolio (PDF + pliki audio-wideo) należy wysłać jako załącznik w formularzu znajdującym się pod linkiem: https://forms.gle/CtxwC2n7TV6WtNWg9 Pytania lub wątpliwości należy kierować na adres: intermedia.2st.2022@asp.gda.pl Wielkość plików dołączonych do formularza nie może przekroczyć 500 MB. Wymagane dokumenty to: portfolio w formacie pdf, oświadczenie oraz potwierdzenie wpłaty. Pliki audio-wideo nie są wymagane, ale bardzo mile widziane. Nadesłanie niekompletnego i niezgodnego z wytycznymi portfolio, brak wymaganych dokumentów dyskwalifikuje kandydata/kandydatkę z udziału w egzaminach wstępnych. UWAGA: Portfolio z dokumentami przesłane za pomocą odnośnika do Dysku Google, WeTransfer, YouTube lub innej strony do przesyłania dużej ilości danych nie będzie podlegać ocenie. Dokumentacja przesłana po przekroczeniu wyznaczonego terminu nadesłania nie będzie podlegać ocenie. Prosimy nie wysyłać poszczególnych formularzy kilkukrotnie, przy ocenie pod uwagę będzie brana zawartość tylko pierwszego formularza nadesłanego przez kandydata/kandydatkę. |