ETAP WSTĘPNY – PRZESŁANIE I WERYFIKACJA FORMALNA TECZKI Warunkiem przystąpienia do egzaminu jest przesłanie przez kandydata /kandydatkę kompletnej Teczki oraz listu motywacyjnego w formie elektronicznej na podany adres: apk.2st.2025@asp.gda.pl Termin nadsyłania Teczki: od 20.06.2024 od godziny 8.00 do 21.06.2024 do godziny 20.00 Teczkę należy wysłać w jednej wiadomości e-mail jako jeden załącznik opisany imieniem i nazwiskiem. Wielkość załącznika z Teczką nie może przekroczyć 25 MB. Teczka podlega weryfikacji formalnej. Nadesłanie niekompletnej lub/i niewłaściwie przygotowanej Teczki dyskwalifikuje kandydata z udziału w egzaminach wstępnych. Teczka przesłana po przekroczeniu wyznaczonego terminu nie będzie podlegać ocenie, prosimy nie czekać do ostatniej chwili z uwagi na możliwy długi czas przesyłania plików drogą internetową. Teczka powinna zawierać: 1. Portfolio - powinno mieć zwartą formę oraz powinno prezentować autorskie osiągnięcia artystyczne i projektowe kandydata/kandydatki, potwierdzające warsztatowe umiejętności plastyczne i projektowe oraz zainteresowania kandydata/kandydatki zagadnieniami związanymi z szeroko rozumianą sztuką, w tym architekturą, krajobrazem lub miastem, na przykład: prace rysunkowe, graficzne, fotografie (obrazy obiektów, miejsc, ludzi itp.), prace malarskie, rzeźbiarskie, koncepcje projektowe, dokumentację ilustracyjną pracy licencjackiej projektowej lub/i artystycznej. Dodatkowym atutem będzie załączenie do portfolio koncepcji projektowych dotyczących przestrzeni kulturowych, w tym przestrzeni miejskich. W przypadku prac powstałych w ramach cyklu dydaktycznego (np. w ramach studiów I stopnia) wymagane jest opisanie ilustracji, w tym podanie imienia i nazwiska prowadzącego projekt, informacji o roku studiów, na którym praca powstała oraz krótkiego objaśnienia idei, celu lub szczególnych cech pracy. Wszystkie dokumenty składające się na portfolio powinny być przygotowane w wersji cyfrowej w postaci wielostronicowego pliku PDF (instrukcja przygotowania pliku PDF do pobrania wyżej). 2. List motywacyjny – powinien być autorskim tekstem, wyjaśniać powody kandydata/kandydatki do podjęcia studiów magisterskich na kierunku Architektura Przestrzeni Kulturowych. Tekst powinien być przygotowany w języku polskim oraz nie powinien być krótszy niż 4000 i dłuższy niż 6000 znaków typograficznych (ze spacjami). 3. Oświadczenie skan lub zdjęcie własnoręcznie podpisanego oświadczenia o samodzielnym przygotowaniu listu motywacyjnego oraz wykonaniu prac zawartych w portfolio bez naruszenia dóbr osób trzecich (plik do pobrania). 4. Potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej UWAGA: Dokumentacja zawierająca odnośniki do Dysku Google, WeTransfer, YouTube lub innej strony do przesyłania dużej ilości danych nie będzie podlegać ocenie. Prosimy nie wysyłać wiadomości kilkukrotnie, przy ocenie pod uwagę będzie brana zawartość tylko pierwszej wiadomości nadesłanej przez kandydata/kandydatkę. |