ETAP WSTĘPNY – PRZESŁANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTACJI Warunkiem przystąpienia do egzaminu jest przesłanie przez kandydata/kandydatkę dokumentacji zawierającej portfolio wraz z wymaganymi dokumentami w formie elektronicznej na podany adres mailowy: aw.2st.2025@asp.gda.pl Termin nadesłania dokumentacji: od 09.09.2025od godziny 8.00 do 11.09.2025do godziny 20.00 Dokumentację należy wysłać w jednej wiadomości e-mail jako jeden załącznik podpisany imieniem i nazwiskiem. Wielkość załącznika z dokumentacją nie może przekroczyć 25 MB Dokumentacja podlega weryfikacji formalnej. Nadesłanie niekompletnej lub/i niewłaściwie przygotowanej dokumentacji dyskwalifikuje kandydata/kandydatkę z udziału w egzaminach wstępnych. Dokumentacja przesłana po przekroczeniu wyznaczonego terminu nie będzie podlegać ocenie, prosimy nie czekać do ostatniej chwili z uwagi na możliwy długi czas przesyłania plików drogą internetową. Dokumentacja powinna zawierać: 1. Portfolio – portfolio ma na celu weryfikację predyspozycji kandydata/kandydatki do podjęcia studiów magisterskich w zakresie architektury wnętrz. Wymagane portfolio powinno zostać przygotowane w formie elektronicznej, w jednym pliku PDF. Fotografie prac umieszczone w dokumencie powinny być przygotowane w rozdzielczości 150 dpi, jako pliki RGB. Portfolio powinno zawierać dokumentację osiągnięć artystycznych oraz projektowych kandydatki/ kandydata. W przypadku prac powstałych w ramach cyklu dydaktycznego (np. w ramach studiów I stopnia) wymaganym jest podanie metryczek zawierających: imię i nazwisko prowadzącego dany przedmiot, rok studiów, na którym dana praca powstała oraz krótkie opisy objaśniające idee, cel lub szczególne cechy prezentowanych prac.Gotowy plik prosimy opisać: nazwisko_imie_architektura_wnetrz_IIst.pdf Wszystkie dokumenty/prace składające się na portfolio powinny być przygotowane w wersji cyfrowej w postaci wielostronicowego pliku PDF, (instrukcja przygotowania pliku PDF do pobrania wyżej). 2. Oświadczenie – skan lub zdjęcie własnoręcznie podpisanego oświadczenia o samodzielnym wykonaniu prac zawartych w portfolio bez naruszenia dóbr osób trzecich, (plik do pobrania). 3. Potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej. UWAGA: Dokumentacja zawierająca linki lub odnośniki do Dysku Google, WeTransfer, YouTube lub innej strony do przesyłania dużej ilości danych nie będzie podlegać ocenie. Prosimy nie przesyłać dokumentacji kilkukrotnie, przy ocenie pod uwagę będzie brana zawartość tylko pierwszego maila nadesłanego przez kandydata/kandydatkę. |